My year in Santa Rosa, California!

En daar gaan we dan....

Hey,

Sinds mijn laatste blog is er weer veel gebeurd. 10 Juli had ik mijn afspraak voor het visum in Amsterdam, ik had thuis al alle papieren ingevuld, dus dat was gelukkig al geregeld. We moesten er om half 11 zijn dus we gingen met de familie vroeg op pad. Toen we aankwamen bij het Amerikaanse Consulaat was ik al snel aan de beurt, voordat ik naar binnen mocht werd ik gecontroleerd met een metaaldetector en kon toen doorlopen. Eenmaal binnen moest je alle spullen inleveren die gingen door een scan en zelf moest je ook door een poortje lopen, het leek net de douane op Schiphol. Toen alles goed was kreeg ik een nummer en kon je naar binnen en wachten tot dat je aan de beurt was. Mijn nummer was al snel aan de beurt en ik kon doorlopen naar het 2de hokje, hier moest ik de papieren, pasfoto en mijn paspoort afgeven. Ook werden er vingerafdrukken gemaakt, daarna kon ik weer gaan zitten en wachten tot dat mijn nummer opnieuw werd omgeroepen. Ik moest naar het 4de hokje, weer werden er vingerafdrukken gemaakt en stelden ze een paar vragen in het Engels. Hij eindigde met you're visa is approved! Dus yes mijn visum was binnen!! We hebben hierna nog een hele leuke dag gehad in Amsterdam :)

Zondag 26 Juli was ik jarig en had ik mijn afscheidsfeestje. We hielden het feestje achterin de tuin en alles in Amerikaanse stijl, met natuurlijk broodjes hamburger en hotdogs! Het was een geslaagde dag met alle lieve mensen, ik vond het heel gezellig! Van mijn ouders had ik een afscheidsboek gekregen, alle familie, vrienden, buren en kennissen hadden er ingeschreven. Het is het een mooi boek geworden en ik zal het nog vaak terug lezen daar in Amerika.

Afgelopen weekend hadden mijn lieve vriendinnen een surpriseparty geregeld, mijn ouders hadden een smoes verzonnen en dus stond ik 's ochtends om half 7 met mijn goede gedrag beneden. En toen kwamen mijn vriendinnen binnen, ik had echt geen idee wat we gingen doen, dus het was echt een verassing. We gingen met de trein en later met de bus waarop stond eindbestemming; WALIBI :) wat hebben we een geweldige dag gehad, we waren net een stel kleine kinderen die op schoolreisje waren. Toen we thuis waren hadden ze nog een aantal verassingen, we gingen BBQ-en, ze hadden een super leuk liedje gemaakt - ik kon alleen maar lachen, zo leuk vond ik het - en we gingen met z'n allen 'logeren'! Ik vond het echt een geweldige dag, heel erg bedankt allemaal, ik hou van jullie ! <3

En toen was het alweer 3 Augustus, we hebben nog maar 2 dagen (eigenlijk alleen nog morgen, dus 1) op de teller staan voordat het avontuur gaat beginnen. Ik heb al van veel mensen afscheid genomen, wat echt tegen viel, want wat ga ik al deze lieven mensen ontzettend missen! Mijn koffers zijn al gepakt, wat ook nog een hele klus was, maar het is gelukt! Morgen ga ik afscheid nemen van de laatste mensen en dan is het woensdag zover. Om 6 uur moeten we aanwezig zijn op schiphol en om kwart over 9 vliegen we naar New York om de toerist uit te hangen met de groep studenten. Zaterdag vlieg ik om 6 uur 's ochtends door naar San Francisco om mijn gezin te ontmoeten.

Ik heb er onwijs veel zin in, maar zal iedereen ook enorm gaan missen! Maar hier gaan we dan... Nederland tot volgend jaar!!

Liefs Maud.

Reacties

Reacties

Luna

JAAAAAAAAAA

Willemijn

Lieve Maud,

Heel veel plezier! Ga er ontzettend van genieten! Natuurlijk ga je mensen heel erg missen, maar denk dan aan deze mooie kans en droom die je al heel erg lang hebt. Maak van elke dag iets moois, voordat je het weet zit je weer in Boeskoolstad :)

Liefs,

Willemijn

Monique te Nijenhuis

Lieve grote Maud,

Heel veel plezier en succes in Amerika, het gaat vast allemaal goed komen. Hopelijk heb je veel plezier van je oortjes, van kleine Maud. Kijk omhoog naar de sterren, die stralen ook in Nederland. Dus is iedereen eigenlijk heel dichtbij!

Liefs van ons

Sophie

Wat een leuke blog Maud! Ik hoop dat je een enorm leuke tijd mag meemaken en dat je een goede reis hebt! Zelf hoop ik dat ik snel wat te horen krijg van Travel Active en ook kan vertrekken. Ik blijf je zeker volgen!

Liefs Sophie

Marieke Wolferink

Maud, heel veel plezier en succes daar!

Siny en Gerard Wanschers

Maud wij wensen je heel veel plezier , ik denk wel dat je een geweldige tijd tegemoet gaat waar je veel nieuwe mensen zult ontmoeten en veel nieuwe dingen zult zien.
Geniet ervan wij zullen je graag volgen.

Marja

Maud, heel veel plezier in Amerika. Geniet ervan en ik weet zekers dat dit een ervaring wordt waar je je hele leven met veel plezier op terug zult kijken. Heel veel succes! Zal je blog volgen. Groet Marja Jansink

Lidy en Justus

Lieve Maud
Hier nog een laatste groet voor je vertrek. We wensen je nogmaals een hele goede reis en een heel mooi jaar. We weten zeker dat dit gaat lukken. We blijven je volgen.
Lieve groet
Lidy en Justus

Pap,mam en Lotje

Lieve Maud,
Het is bijna zover, je grote avontuur in Amerika gaat beginnen.
Wat heb je er een zin in en wat gunnen wij jou dit, maar wat zullen we je missen. Maak er een onvergetelijke tijd van. Geniet en heb er veel plezier. Heel veel liefs en kusjes van ons 3-tjes.
We houden van je :-)

Mariet en Herman de Vries

Lieve Maud,
Wat een avontuur, wat een ervaringen ga je opdoen. We leven met je mee en blijven je volgen. Hele goeie reis en veel plezier daar.

Ellis, Hans, Maureen en Maarten Wirds

Lieve Maud,
We wensen je een super leuk jaar in Amerika. Geniet er van want je zult zien hoe snel de tijd gaat.
Heel veel plezier. Veel liefs van ons.

Nick, Judith, Noek en Finn

Maud, we wensen je heel veel plezier, lol, geluk en nog veel meer tijdens je verblijf in Amerika. Maak er iets moois en onvergetelijks van!

Lottje

Lieve Maud,
Heel veel plezier in Amerika en geniet er van. Ik ga je heel erg missen. Maar we houden contact ! Houvanjouu liefste zus
Xoxo purkkie

Henk en Annie Dalhoeven

Lieve Maud
Wij wensen je nogmaals heel veel plezier ,een goede reis en een fantastiese jaar in Amerika.We blijven je volgen en missen je nu al.
Veel liefs van opa en oma.

monique meere oud collega van je mams

ik wens je ontzettend veel succes en plezier geniet met volle teugen en doe veelervaring op.

groetjes monique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active