My year in Santa Rosa, California!

America here I come!

Hey,

Het is alweer een maandje geleden dat ik te horen kreeg dat er een gastgezin voor me is gevonden. Ik heb ondertussen al veel contact met ze gehad. via what's app en facebook en ik heb al een paar keer met ze geskypt. Ik heb al een home-tour gekregen en het huis ziet er super uit. Het was ook erg leuk om ze in het 'echt' te zien, ze lijken me hele leuke, lieve en spontane mensen. Ook hebben we het over de school gehad, ik kom officieel in senior year en ik weet welke vakken ik verplicht moet volgen en uit welke ik nog mag kiezen. Mijn gastmoeder heeft ook contact gehad met een aantal sportcoaches en de coach van de cheerleaders. Dus ik moet nog even beslissen wat ik ga doen volgend jaar, veel sporten is vast nodig met al dat ongezonde eten :o

Vandaag kreeg ik het volgende mailtje van Travel Active en yes mijn vliegticket is geboekt!

Hoi Maud,

Graag willen we je laten weten dat jouw vertrekvoor het High School programmais vastgesteld!Je bent ingedeeld opNew York oriëntatie2en vertrekt opwoensdag5 augustusnaar Amerika. Je zult deze dag samen met andere studenten en Travel Active begeleiding vertrekken. Je begint jouw uitwisseling met de oriëntatie in New York en opzaterdag8 augustusvlieg je verder naar jouw gastgezin.

Ik verlaat dus op 5 Augustus om 9;15 de Nederlandse bodem voor 10 maandjes. Tot nu toe zijn er nog 2 meiden uit de groep die ook 5 Augustus vertrekken, wat super gezellig is! Op 8 Augustus zal ik door vliegen naar San Fransisco om eindelijk mijn gastgezin te ontmoeten! Ik heb er zo veel zin in !!!

Helaas komen ook de examens eraan, nog 3 weekjes les, 2 toetsweken en examentrainingen en daarna is het zover. Gelukkig ga ik ook nog veel leuke dingen doen voor vertrek en hebben we in juni nog een informatiebijeenkomst met alle amerikaanse studenten, waar we de laatste informatie krijgen en daarna moeten we het visum regelen.

Gelukkig gaat de tijd erg snel, over 152 dagen sta ik op schiphol om mijn vertrouwde Nederlandse leventje voor 10 maanden te verlaten en om te ruilen voor het Amerikaanse avontuur. Ik ben de dagen aan het aftellen. America here I come !!!

Liefs Maud.

~ Don't let your dreams be dreams ~

Ps. Wil je op de hoogte blijven van mijn verhalen, dan kun je je email adres rechts onder invullen. je krijgt dan een berichtje als er een nieuw bericht online is gekomen.

Reacties

Reacties

Floor

Woehoee!! T gaat zooo snel nu jeeetje!

luna

GEZELLIG

Janine

Ohhhh komt steeds dichterbij Maud. Wat zal ik je missen maar wat een geweldig avontuur !!!

Lizzy

Heb er zin in!!! :)

heleen bartels

Hey maud, wat leuk zeg en wat een spannend avontuur.
Wij...michel en heleen wensen je heel veel plezier en geniet er volop van. Het zal een super ervaring zijn.
Groetjes michel en heleen

Sara

Heé maud, ik heb een paar vraagjes aan je! Kun je misschien je email hieronder zetten zodat ik je een mailtje kan sturen? (:

Maud

hee sara,
mijn email adres is maud.rikkerink@hotmail.com

Mariet de Vries (zus van je oma)

Hoi Maud,
Van Lidy hoorde ik van jouw Amerika avontuur, super leuk. Wat zal dat een enorme ervaring worden. Ik ben een beetje jaloers, had ik vroeger ook graag gewild. Geniet er maar lekker van, heeeeel veeeel plezier.

ans bartels

maud ik hoorde van oma dat je naar amerika gaat gaat wij wensen je heel veel plezier en veel sucses.en een goede reis. groeten van jan en ans bartels

gerard1808@hotmail.com

Jaaaaa maud ik wil super graag op de hoogte blijven van jou belevenissen dat oooooo zo ver weg. Ga je missen

Alice

Had het natuurlijk weer verkeerd gedaan hahaha ik weer ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active