My year in Santa Rosa, California!

Geaccpeteerd!

Hallo allemaal,

Zoals de meesten wel weten ga ik in 2015/2016 naar Amerika om een jaar high school te volgen! In september heb ik mij eindelijk aangemeld en kreeg ik een groot aanmeldingspakket thuis. Wat een werk was dat! Na foto's uitgezocht te hebben, brieven te hebben geschreven, verklaringen en een paar prikken had ik mijn pakket net voor het intervieuw klaar en opgestuurd!

In de herfstvakantie had ik mijn intervieuw en Engelse taaltest in Arnhem. Ondanks dat veel studenten zeiden dat het niet veel voorstelde was ik toch zenuwachtig. Ik begon met de taaltest en ik kan nu ook zeggen; die was best makkelijk, want zelfs chinezen halen de test! Daarna had ik mijn intervieuw met een oud-student, wat ik een heel gezellig gesprek vond. Zij stelde vragen in het Engels en die moest ik beantwoorden. Ook vertelde ze zelf wat over haar jaar in Texas, wat erg leuk was om te horen!

Eind november werd mijn pakket opgestuurd naar de partner organisatie in Amerika en week later zag ik mijzelf al staan op de ayusa site!

Hoi Maud,

GEFELICITEERD!Je bent geaccepteerd voor het High School programma in Amerika en het uitgebreide acceptatiepakket komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Afgelopen week kreeg ik dit mailtje van travel active. Dus ook ik kan nu officieel zeggen dat ik geaccepteerd ben voor het high school progamma!! Ik sta nu op de ayusa site waar amerikaanse gezinnen mijn profiel kunnen bekijken en uiteindelijk beslissen of ze mij als gast dochter willen. Ik ben heel blij dat ik geaccepteerd bent, want dit betekend dat mijn grote avontuur door kan gaan! We zijn weer een stapje dichterbij, nu is het wachten op een gastgezin!

Liefs Maud.

Reacties

Reacties

Janine

Hoi Maud, dit is geweldig nieuws en nu maar zorgen dat je je HAVO diploma haalt. En hopelijk is er gauw een Amerikaans gastgezin voor jou. Xxx mam

Maud

Hey, jaa hoop dat ik snel een gast gezin heb! en ik doe mn best dan slaag ik wel hopelijk!
xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active