My year in Santa Rosa, California!

GASTGEZIN!

Heehee,

Vrijdagochtend werd ik op school gebeld met het goede nieuws dat er een gastgezin voor mij is gevonden. Alleen er was nog een ding wat ik moest doen, ik moest de brief die ik had geschreven bij mijn aanmelding handgeschreven op sturen naar de school. Aangezien er op de school elk jaar maar 4 exchanges student worden toegelaten! Het uur erna had ik een tussenuur en begon meteen mijn brief over te schrijven en thuis heb ik hem meteen ingescant en op gestuurd naar travel active, die hem naar ayusa in amerika stuurde! Die avond kreeg ik een app’je dat ik van de site af was! De school had mij dus geaccepteerd en ik had officieel een gastgezin, yess!

Na een zenuwslopend weekend werd ik vandaag gebeld met het goede nieuws! En ik ben geplaats in CALIFORNIE. Jaaa Californie!!!!!!! Ik kom bij de familie Eso te wonen in de stad Santa rosa. My hostmom Shana is 40 jaar en mijn hostdad Chris is 39 jaar. Ze hebben drie dochters, Morgan (15 jaar), Julia (12 jaar) en Allie (9 jaar) dus een huis vol meisjes volgend jaar ! super gezellig! Shana is een home mom en is dus meestal thuis en Chris is zakenman en reist veel over de wereld! Morgan houdt van volleybal en softball, Julia houdt van softball en zit in het cheerleading team en Allie zit op ballet en op de scouting! Ook houd de familie erg van winkelen, vakanties, uit eten gaan, sporten, bezoeken graag sportwedstrijden en houden van familie uitjes! Ze wonen in een super groot huis en ik krijg een eigen slaapkamer/badkamer! En jaa dit is geen grap ze hebben een zwembad en een spa achter in de tuin! Ze wonen 25 mile van het strand af en 30 mile van San Fransisco! Het is er het hele jaar lekker warm, nu z'n 20 graden en in de zomer 30 graden, heeeerlijk! Echt een geweldige plek!

Ik ga volgend jaar naar de Maria Carrillo High School in Santa Rosa, een super grote en mooie school! (met 1700 leerlingen! En 4 exchange students) Morgan en ik zullen naar de zelfde school gaan! Ik zal waarschijnlijk in het laatste jaar komen dus in senior year en morgan komt in junior year! Tegen die tijd heeft Morgan ook haar rijbewijs en zal ik dus elke dag met haar mee kunnen rijden naar school! (of ik neem mooi de gele school bus).

Ik heb net al contact gehad met Shana en het lijkt me echt een super leuke familie! Ze was heel open en ze kunnen niet wachten tot dat ik kom! Dit weekend ga ik met ze skypen, waar ik super veel zin in heb! Nu moet ik echt gaan slagen, dus nog even 3 maandjes knokken! Ik heb er echt steeds meer zin in! En kan ook echt niet wachten tot Augustus!

Liefs Maud !

Reacties

Reacties

Janine

Geweldig Maud, dit klinkt echt goed. Dus nu maar zorgen dat je je diploma haalt en dan ga jij een geweldig jaar beleven in Californië. Fantastisch voor je meid !!!

luna

Aaaaah super gaaf maud!

Carmen

Echt supergaaaf????

Carmen

Oeps die ??? moesten !!! zijn

Lies

Aah super meissie! Ik ben echt heel blij voor je, het wordt een geweldig jaar????

Lies

Hahaha zelfde probleem hier...

Willem

Super gaaf maudie!!
Ik kom wel langs:)

Liefs

Ruben

Mooi maudje, dat wordt dus een heel mooi jaar! ...jaloers

Willemijn

Woohooo, echt super gaaf o my god

Oma Anny

Maud wat fijn voor jouw ,geweldig wat een kans Ik duim voor jouw .

Esmée

Wauw dat klinkt echt supergaaf!!

Lidy van mourik

Wat fijn Maud dat je een gastgezin hebt gevonden en je bent aangenomen op school.
We wensen je heel veel succes met alles en blijven graag opde hoogte.

Jolanda Wijbenga

Hoi Maud, wat lees ik nu, volgend jaar naar Amerika. Super en nu slagen maar dat komt toch wel goed!!!!! Top top

Yvonne

heey Maud, superleuk voor je!!

Lotjee

Hee maudje ga je super erg missen. Ik kom nog wel langs!!

Liefss je kleine zusjee????

Lotjee

Ehhh ???? Moet !!! Zijn

Marisa

Hey Maud,
Wat een onwijs gave plaatsing heb je gekregen! California is prachtig en je bent echt een geluksvogel! Ik woon nu zelf in San Diego. Ga niet met te hoge verwachtingen heen, want het gaat ook zwaar worden. Heel veel succes met de voorbereidingen en geniet er van!
Liefs, Marisa (www.marisainamerika.reismee.nl)

Wietske

Klinkt echt helemaal geweldig! Ben benieuwd waar ik volgend jaar terecht kom. :P

monique meere oud collega van je mams

veilig geland gelukkig have fun welkom in america

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active